AANLEG

{construction_title}
{construction_subtitle}
{construction_content}

ZO PAKKEN WE HET AAN
GEEN GEDOE, BEHOUD UW E-MAILADRES*
De glasvezeldienstverlening van Digitale Stad wordt geleverd door KPN over een gloednieuw aan te leggen, open glasvezelnetwerk. Het voordeel van ‘open’ is dat u zelf uw provider kiest; KPN, XS4ALL, Tele2, Telfort, T-Mobile of een van de vele andere providers. U hoeft dus niet van provider te wisselen en u kunt uw e-mailadres behouden. Mits uw provider is aangesloten op het netwerk.
* Met uitzondering van providers die niet aangesloten zijn bij het open netwerk.

TUINBORING
WIJ WETEN BIJNA ALLES…
De glasvezelkabel willen we zo efficiënt mogelijk en zonder schade te veroorzaken bij uw woning brengen. Gelukkig weten we via registratiesysteem “Klic” waar alle huidige kabels en leidingen zich bevinden. Heeft u ooit op uw erf een ongeregistreerde kabel of leiding gelegd? Geef het dan vooraf door aan onze expert.

AANSLUITEN
NA DE AANLEG STEEKT ER EEN KLEIN STUKJE ORANJE GLASVEZELKABEL UIT DE GROND
Belangrijk: verwijder het oranje stukje kabel niet! We hebben dit nodig voor de aansluiting in uw woning. De monteur zal de kabel uw woning binnenbrengen en de glasvezelmodem plaatsen. Als u niet thuis bent, vindt u een ‘niet-thuis-kaart’ in de brievenbus. We proberen het dan later nog eens. Lopen we u nogmaals mis, dan bellen we u om een nieuwe afspraak te maken. Na de plaatsing kunt u nog geen glasvezelabonnement aanvragen!

ACTIVEREN
U ONTVANGT BERICHT VAN ONS, ZODRA HET NETWERK GEREED IS EN GEACTIVEERD
Op dit moment kunt u een glasvezelabonnement afsluiten bij een provider naar keuze. Ook wordt de afgesproken automatische incasso voor de aansluitkosten aangekondigd. Blijft u bij uw huidige provider? Dan is de overstap nog gemakkelijker. Stapt u over? Dan kunt u gebruikmaken van de overstapservice van enkele providers. Na het afsluiten van uw abonnement, komt er een monteur bij u langs om uw aansluiting te activeren.