Skip to content

NIEUWS

Digitale Stad introduceert nieuwe huisstijl en slogan “Zeg jij ook ja?”

Leusden – Digitale Stad heeft een nieuwe huisstijl gelanceerd. Digitale Stad is het communicatielabel dat zich richt op netwerkcommunicatie, klantcontact en financiële dienstverlening tijdens en na glasvezelaanleg. Naast een eigentijdse look & feel introduceert Digitale Stad de slogan “Zeg jij ook ja?” om eindgebruikers aan te moedigen gebruik te maken van glasvezel. Met deze nieuwe huisstijl versterkt Digitale Stad de communicatie met eindgebruikers in zowel afgeronde glasvezelprojecten als projecten die momenteel in uitrol zijn.

Richard Dusink, directeur van Digitale Stad, legt uit: “In 2017 is Digitale Stad ontstaan als een samenwerking tussen Delta Infratechniek en een bewonersinitiatief dat zich richtte op glasvezel in het buitengebied van Leusden. Nu, zes jaar later, kunnen ongeveer 95.000 huishoudens via ons label profiteren van een glasvezelaansluiting. Deze huishoudens bevinden zich in ongeveer 300 dorpskernen, buitengebieden en bedrijventerreinen verspreid over verschillende regio’s in Nederland. Met deze grote glasvezel footprint in Nederland is het passend om onze klant- en netwerkcommunicatie in een nieuw jasje te steken.”

Digitale Stad is een communicatielabel dat zich, naast netwerkcommunicatie, klantcontact en facturatie, ook richt op het stimuleren van de netwerkdekking en het netwerkgebruik. Het is een loket voor eindgebruikers die reeds zijn aangesloten op glasvezel of alsnog een glasvezelaansluiting willen hebben, net zoals hun eerder aangesloten buren.

Jordi Duits, een sleutelfiguur in de beginfase van Digitale Stad, benadrukt: “Destijds had ik niet verwacht dat het bewonersinitiatief in Leusden zou leiden tot een label waar 95.000 huishoudens nu terecht kunnen voor een glasvezelaansluiting. Het oude logo van Digitale Stad bevatte onder andere de omtrek van de gemeente Leusden, waar het allemaal begon. Nu, zes jaar later, bevindt Digitale Stad zich in een nieuwe fase waarbij een nieuwe huisstijl passend is.”

De nieuwe huisstijl is ontwikkeld in nauwe samenwerking met Henny Jansen, creatieve business consultant bij Watzlawick. De komende weken zullen alle communicatiemiddelen worden aangepast, waarbij de eerder gebruikte blauw/groene kleuren zullen verdwijnen uit het straatbeeld in talloze dorpen en kernen.

Digitale Stad is een communicatielabel van Optimore. Optimore is gericht op communicatie, financieel en ICT gerelateerde dienstverlening. Optimore is een onafhankelijke intermediair tussen netwerkeigenaar, aannemer en eindgebruiker. De dienstverlening van Optimore is erop gericht om op effectieve, efficiënte en klantgerichte wijze eindgebruikers te activeren op een netwerk en om opdrachtgevers daarbij geheel te ontzorgen.

Contactinformatie:

Optimore | Richard Dusink | info@optimore.nl | www.optimore.nl | 085 485 85 88

Back To Top